Jak dbać o swoją markę? Robert Lewandowski daje świetny przykład i wypuszcza własną kawę

Udostępnij

Dzisiejszy rynek produktów i usług jest wyjątkowo dynamiczny. Niezaprzeczalny wpływ na to ma internet, który stął się naturalnym domem dla promocji i reklam nowych produktów. Niemal codziennie pojawiają się nowe marki, które mają zamiar na stałe zagościć na sklepowych półkach. Niedawno w świat polskich dyskontów z hukiem weszła marka Roberta Lewandowskiego. Polski napastnik jakiś czas temu debiutował ze swoją kawą w Niemczech - teraz można ją kupić także w polskich sklepach sieci Kaufland. 

Kawa RL9 - spróbuj nowej marki

Robert Lewandowski nie od dziś znany jest ze swoich inicjatyw inwestycyjnych. Zarobiony dzięki swoim umiejętnościom kapitał lokuje on w produkty, firmy i przedsięwzięcia. Jego najnowszego pomysłu możemy dosłownie spróbować za pośrednictwem sklepów Kaufland, w których właśnie pojawiła się kawa RL9. Jest ona sygnowana nazwiskiem napastnika Bayernu Monachium. Klienci mają możliwość nabycia jej w kilku wariantach - zarówno smakowych, jak i wagowych. Ile kosztuje kawa Roberta Lewandowskiego? Za opakowanie 250 g trzeba obecnie zapłacić 12,99 zł - warto jednak dodać, że jest to cena promocyjna. 

Polski supersnajpier niewątpliwie jest jednym z najlepszych sportowców w historii naszego kraju. Lewandowski pochwalić się może milionami fanów na całym świecie.Przekłada się to chociażby na ilość obserwujących jego profile w social mediach. Instagram Roberta Lewandowskiego śledzi obecnie ponad 16 milionów użytkowników. Nic więc dziwnego, że stara się on maksymalnie wykorzystać swoją popularność i zbudować na niej marki rozpoznawalne nie tylko w Polsce.